Tuotetakuu
Ledlenser-valaisimien takuu ja takuuhuolto
Mikäli valaisimessa on takuu voimassa, eikä vian syy ole esimerkiksi päällä oleva kuljetuslukko tai tyhjentyneet paristot, voit lähettää valaisimen Ledlenser takuuhuoltoon. Tutustu kuitenkin ensin UKK-osiosta millaisia ongelmatilanteita voi valaisinten kanssa tulla vastaan ja miten niitä voi myös ratkoa kotona. Huoltoon tulee toisinaan valaisimia joissa ei ole mitään vikaa, vaan esimerkiksi akku on vain tyhjentynyt eikä valaisin sen vuoksi toimi.
Takuuhuollon osoite: Nordic Trail Oy, Teletie 1, 96100 Rovaniemi
Rekisteröityjen* Ledlenser -valaisinten takuu on pääsääntöisesti 7 vuotta ostopäivästä lukien. Rekisteröimällä valaisimen netissä ja käyttämällä tuotteen pakkauksen sisältä löytyvää yksilöllistä koodia, tulee 7 vuoden takuu voimaan. Rekisteröimättömien Ledlenser tuotteiden takuu on 2 vuotta (vanhemmissa malleissa 5 vuotta, tarkemmat tiedot löytyvät tuotepakkauksesta). Ledlenser K-sarjan, Wallettien, lasten valaisimien, CU2R-valaisimen, sekä Solidline malliston takuu on 2 vuotta. Takuu kattaa valmistusvirheestä aiheutuneet viat. Takuu ei kata paristoja tai koteloja. Aina ennen valaisimen lähettämistä testaa valaisimen toiminta uusilla paristoilla tai täyteen ladatuilla akuilla. Tarkista myös ovatko akku / paristot vioittuneet ja vuotaneet. Kaikkia vuototapauksia takuu ei korvaa, ne käsitellään jokainen tapauskohtaisesti. Jos tuote on jäänyt puristuksiin, sulanut kuumuudessa, vika johtuu valaisimen likaantumisesta tai vastaavasta, ei takuu korvaa ko. tuotetta. Mikäli tuotteeseen ei löydy varaosia, voidaan tuote korvata uudella vastaavalla tuotteella.
* Rekisteröintiohje: Valaisimen voi rekisteröidä ainoastaan pakkauksen sisällä olevalla rekisteröintikortilla, jossa on juuri kyseiselle valaisimelle tarkoitettu yksilöllinen koodi. Seuraa pakkauksen mukana tulevia ohjeita, ja ota yhteyttä mikäli rekisteröinti ei jostain syystä ohjeilla ja koodilla onnistu.
Pakkaa valaisin huolellisesti postiin jottei se vahingoitu kuljetuksessa.
Kirjoita aina mukaan selkeä saate, josta ilmenee:
1. Mikä tuotteessa on vialla.
2. Lähettäjän nimi, koko osoite ja puhelinnumero, sekä sähköpostiosoite.
3. Palautustiedot, mikäli erit kuin lähettäjällä.
Liitä myös mukaan ostokuitti josta ilmenee valaisimen ostopäivä.
Halutessasi voit tulostaa tästä huoltosaatteen
Ledlenser huolto palvelee teitä arkisin kello 8.00 - 16.00.
Lisätietoja takuuseen ja huoltoon liittyvistä asioista saatte arkisin klo 8 – 16 puhelimitse numerosta 0207 310 435 tai sähköpostitse osoitteesta huolto(at)nordictrail.fi
Ledlenser-valaisimet ovat huippuunsa hiottuja, laadukkaita ja kestäviä valaisimia. Valaisinten tekniikasta voit lukea tarkemmin täältä.